FRIZO to polskie przedsiębiorstwo technologiczne odmieniające branżę chłodnictwa. W warunkach drastycznie rosnących cen energii motywujemy naszych klientów do spojrzenia na inwestycje w kontekście transformacyjnym. Oferta FRIZO to innowacje umożliwiające dołączenie do grona liderów technologicznych, gwarantujące optymalizację kosztów działalności, a tym samym rentowność i sprawiedliwe budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie wahań na rynku energii. Core naszego biznesu to chłodnictwo, jednak patrząc na zakład w sposób holistyczny dbamy o odpowiednie parametry powietrza zajmując się również wentylacją, osuszaniem przemysłowym i ogrzewnictwem.
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!
W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we Frizo łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasza Asystentka Zarządu musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)
Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.
- Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
- Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
- Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
- Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
- Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,
- Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
- Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
- Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
- Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
- Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
- Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
- Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
- Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
- Dbanie o wellbeing w firmie
- Udzielanie bieżącej informacji
- Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
- Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport
- Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
- Wyjazdy integracyjne, szkolenia
- Wyjątkowa atmosfera w biurze
Informujemy, że Administratorem danych jest firma FRIZO Sp. z o.o.., ul. Wiertnicza 108, 02-952 Warszawa . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki
- Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., ul. Włościańska 52, Warszawa Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie) bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Power...
DODANO: dzisiaj
Asystent / Asystentka Zarządu
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji...
DODANO: 2024-05-03
Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka
- Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie...
DODANO: 2024-05-01
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Specjalista ds. Administracyjnych TW
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Recepcjonista / Recepcjonistka
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5
-
Recepcjonistka / Asystentka Zarządu
Celon Pharma S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Kazuń Nowy, ul. Marymoncka 15
-
Asystent / Asystentka działu handlowego
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warka
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013